Trainingen
De Keuringsraad geeft basistrainingen en inhouse trainingen/training op maat.
Algemene trainingen
Een aantal keer per jaar geeft de Keuringsraad een basistraining over de CAG, CPMH en CPG. Wij nemen je mee in het principe van zelfregulering, leggen je de basisprincipes van onze Codes uit en geven je handvatten voor het maken van reclame-uitingen.
Voor wie is deze training?
Voor iedereen die dagelijks bezig is met het aanprijzen van gezondheidsproducten, medische hulpmiddelen en/of geneesmiddelen.
Achtergrond
Tijdens de trainingen staan onze drie Codes centraal. We gaan dieper in op de Codes, de regels en wat hiermee wordt bedoeld. Daarnaast gaan we aan de hand van verschillende praktijkvoorbeelden de Codes toepassen en toelichten. Ook gaan we in op het verschil tussen informatie en reclame.
Kosten
Kosten voor deelname zijn € 223,00 p.p. excl. BTW. Lunch inbegrepen.
Wanneer?
In 2024 vinden deze cursussen in Breukelen plaats:
- Donderdag 10 oktober 2024 | 09:00 – 13:00 uur.
Interesse?
Aanmelden kan via ons klantportaal via de knop ‘Aanvragen’. Ben je nog geen klant? Meld je dan eerst aan via de knop ‘nieuwe klant?’
Trainingen op maat
De Keuringsraad biedt ook de mogelijkheid voor een training op maat. Bij deze cursusvorm geven wij de training op een gewenste locatie. Lees de voordelen van deze training en meld je aan.
Een incompany cursus biedt de volgende voordelen:
- De inhoud is flexibel en wordt afgestemd op de ontwikkelingen in jouw organisatie, een specifiek onderwerp of een specifieke code of vakgebied.
- We kiezen samen de vorm die het beste aansluit bij jou en je collega’s.
- We bepalen in overleg de optimale grootte van de groep(en).
- De training vindt plaats op een door jou gekozen locatie.
Kosten
De kosten voor een training op maat hangen af van het aantal deelnemers en jouw wensen. Na aanmelding nemen wij contact op en doen wij een voorstel.
Meld je aan voor een training op maat
Interesse? Aanmelden kan via ons klantportaal via de knop ‘Aanvragen’. Ben je nog geen klant? Meld je dan eerst aan via de knop ‘nieuwe klant?
Geneesmiddelen doen wat ze claimen en in reclame claimen ze wat ze doen.
– Bernard Mauritz, bestuurslid Keuringsraad –
Geneesmiddelen doen wat ze claimen en in reclame claimen ze wat ze doen.
– Bernard Mauritz, bestuurslid Keuringsraad –