Uitgelicht
Disclaimers: helderheid in eenvoud
In de praktijk merken we dat er regelmatig verwarring ontstaat over het gebruik van disclaimers...
Monitoring: waarom de Keuringsraad ook ná publicatie in actie komt
De Keuringsraad beoordeelt reclame-uitingen voor gezondheidsproducten, medische hulpmiddelen en geneesmiddelen vooraf, maar houdt ook een...
NIEUW: onderscheid tussen ‘eenvoudig advies’ en ‘uitgebreid advies’
Bij de Keuringsraad kun je niet alleen terecht voor het keuren van reclame-uitingen, maar ook...
Keuringsraad nu ook op Instagram
Voor de laatste nieuwtjes en weetjes zijn we nu ook te volgen op Instagram. Volg...
Nieuwe tarieven en werkwijze vanaf 2025
Graag willen we jullie laten weten dat we vanaf 1 januari 2025 een aantal wijzigingen...
Het uitsluiten van geneesmiddelen bij kortingsacties moet duidelijker
Dit volgt uit een uitspraak van het College van Beroep ("CvB") van de Reclame Code...