Contact

Aanvraag indienen

Dien hier online je aanvraag in bij de Keuringsraad.

Vragen over lopende dossiers?

Stuur een bericht via het Klantportaal in het betreffende dossier. Vragen die gesteld worden via berichten proberen wij zo vlot mogelijk te beantwoorden. Houd er rekening mee dat inhoudelijke vragen wat betreft beoordelingen ons meer tijd kosten. Je kunt in het Klantportaal ook een verzoek tot een belafspraak doen. 

Algemene Vragen?

Ga naar ons vraag- en antwoordplatform
Of stuur een e-mail naar: keuringsraad@koagkag.nl. Wij proberen e-mails vlot te beantwoorden. Je kunt ook de eerstvolgende werkdag bellen binnen het spreekuur van 09:00-12:00 uur, dan helpen wij je graag. 
Telefoon: +31 (0)20 408 06 86

Neem contact met ons op

Telefonisch spreekuur

De Keuringsraad werkt met een telefonische spreekuur. Dat betekent dat we elke werkdag tussen 09.00 uur en 12.00 uur bereikbaar zijn voor inkomende telefoongesprekken.
Telefoon: +31 (0)20 408 06 86

Heb je buiten deze tijden een vraag over een lopend dossier? Stuur dan een bericht via het Klantportaal in het betreffende dossier. 
Heb je buiten deze tijden een algemene vraag, stuur dan een e-mail naar keuringsraad@koagkag.nl.

Voor vragen over CGR, CAVP en Stichting Transparantieregister zijn we bereikbaar tijdens het spreekuur op dinsdag en donderdag van 10 tot 11 uur.
Telefoon: +31 (0)20 408 06 86

Postadres:
Postbus 9087
1006 AB Amsterdam

Bezoekadres:

Buitenveldertselaan 106
1081 AB Amsterdam

Ik wil de Keuringsraad inschakelen

Direct naar inschrijven of Klantportaal

Ik ben op zoek naar informatie

Direct naar codes en andere basisdocumenten